Lisboa, Museu Berardo

No havia visitat encara la ciutat de Lisboa i tenia una llista tant gran de galeries i museus per visitar que era impossible complir els meus plans.

Fundação de Arte Moderna e Contemporânea - Colecção Berardo

Les imatges que tinc són del Museu Berardo, impressionant! Tant la arquitectura com les obres que allí es poden veure. Us deixe més avall l'adreça.

Les exposicions temporals que vaig veure són la retrospectiva de Vik Muniz i la de Pedro Cabrita Reis de la que vos adjunte una imatge.

Una de les Sales amb obra de Pedro Cabrita Reis

Pati interior de la Fundació Berardo, Lisboa

A l’entrada de la Fundació hi ha una escultura de Niki de Saint Phalle, Les Baigneuses de 1985. Una escultora francesa morta al 2002 a la que sempre he admirat.

No m'agrada eixir en les fotografies, però l'emoció d'estar davant una obra de Niki de Saint Phalle va poder més.

Les galeries de la meua llista eren, Cristina Guerra, Graça Brandão, António Prates, Alecrim 50, Carlos Carvalho, Carpe Diem, Filomena Soares, Galeria 111, Influx Contemporary, João Esteves de Oliveira, Miguel Nabinho, Novo Seculo...com veieu imposible! Però com sempre que viatge me faig una llista que me permet veure més coses en el mateix temps així... que vaig aconseguir veure la meitat del que duia en la meua llibreta, que vos sembla?


Fundação de Arte Moderna e Contemporânea - Colecção Berardo
Praça do Império
1449-003 Lisboa –Portugal-
+351 213 612 878
museuberardo@museuberardo.pt
http://www.museuberardo.pt/