Habitacles tancats i buits, finalista als Premis Internacionals Manolo Valdés d’Arts Plàstiques



Habitacles tancats i buits - Cristina Guzman Traver

El dissabte vaig estar a la inauguració de l’exposició del Premio Internacional Manolo Valdés de Artes Plásticas d’Altura, certamen que em duu bons records. Fa deu anys vaig guanyar el meu primer premi allí amb una escultura que vaig titular Xemeneia.

Xemeneia. Escultura amb la que vaig rebre el meu primer premi


Tots sabem que els premis no són un aval que la millor obra exposada siga la premiada, però per a l’artista que rep aquesta distinció si és un estímul per seguir endavant.

Varem aplaudir als guanyadors d’aquest any, Laura Medina Solero, Pablo Ferrer Rabanaque i Cristina Perello Alfaro i també vorem l’obra dels finalistes.

Teniu temps fins al dia 25 de visitar l’exposició.


Sala de Exposiciones Manolo Valdés

Altura - Castelló