III Gala de l'Esport d'Aldaia


Divendres que be, les meues escultures estaran presents en la Festa Gran de l’Esport de la meua ciutat, Aldaia, on vaig néixer, vaig créixer i on visc.

Sóc afortunada, estime la meua ciutat i no he necessitat allunar-me mai de ella, és per eixe motiu que tinc els familiars i els amics sempre a prop i això... em dona seguretat.

Per motiu de la meua activitat artística viatge molt, però sempre torne als meues arrels, i això...m’agrada!


Al Auditori d’Aldaia presenten la III Gala de l’Esport. Sembla que fa no res que em proposaren dissenyar una escultura de petit format com a guardó per als millors esportistes d’aquesta ciutat, així com a entitats o persones relacionades amb el món de l’esport.

L’escultura pretén simbolitzar el somni de tot esportista, una escalada de superació, esforç i treball per arribar al més alt, pujant esglaó a esglaó fins elevar-se a la glòria. Esglaons que amb la perseverança i el treball ben fet duen a la superació d’u mateix. Els elements que formen aquest símbol terra (matèria), aigua (suor), aire (vida), foc (passió), són necessaris, sense ells no es podria aconseguir el resultat final. Són peces úniques, realitzades una per una, com únic és el esforç que cada esportista fa per treure el millor de si mateix.

Des d’ací l’enhorabona a tots els que rebran els guardons. Jo no podré estar allí per aplaudir-los, inaugure en Barcelona a la mateixa hora, però, els que estigueu feu un aplaudiment ben fort. S’ho mereixen!!!


Ací teniu algunes imatges de les Gales anteriors.



III Gala de l’esport d’Aldaia

Av de la Música, 2 Aldaia - València -

Tel. 961988406

Divendres 15 d’abril a les 20.30h