3ª Edició dels Premis Blocs Catalunya



Benvolguts llogareters, després de les vivències de l’any passat al passar el meu bloc a la final dels Premis Blocs Catalunya gràcies a la votació popular. Recordant l’experiència que allò m’aportà; gaudir de la festa final, conèixer a companys i companyes d’altres blocs, descobrir blocs increïbles en qualitat, contingut, tècnica, disseny…
El meu Bloc sols tenia sis mesos i jo estava desconcertada rodejada d’aquell món blocaire tant meravellós i tot… gracies als vostres vots!

Ací teniu els enllaços:
Gala dels Premis Blocs Catalunya a Vic
Finalista als Premis Blocs Catalunya



Enguany El meu llogaret també està entre més de 600 blocs que aspiren arribar a la final i per això, si el llegiu i vos agrada podeu votar-lo, sols teniu que polsar Vota’m i també podeu votar els articles que hi ha més avall, polsant M’agrada aquest post Cada 5 articles votats val per 1 vot. Sols se pot votar una vegada al Bloc i una altra a cada post, per eixe motiu manteniu aquest enllaç fins al 9 de setembre, per si voleu votar els articles nous que aniré penjant a El meu llogaret
Enguany l’acte de lliurament serà l’1 d’octubre al parc científic i de la innovació TecnoCampus Mataró-Maresme.