RE-FEM


Unes imatges de l’exposició de Elvira Taberner, on la bellesa plàstica i la creativitat d’aquesta artista d’Aldaia es poden veure fins el 21 de febrer en la Casa de la Llotgeta.
 





 
... y on els més menuts, també gaudiren amb les obres i amb l'artista.
 


 
RE-FEM
Elvira Taberner
Casa de la Llotgeta
Museu del Palmito d’Aldaia
Comissària Natividad Navalón
Del 24 de gener al 21 de febrer de 2014
 
 
 

Elvira Taberner i les seues creacions

 
La Casa de la Llotgeta d’Aldaia presenta l’exposició Re-fem de Elvira Taberner Palop. De la que és comissària, Natividad Navalón.
 

Elvira, professora i amiga, domina la tècnica de la ceràmica i imparteix les classes amb la senzillesa que la caracteritza en el Centre d’Arts i Oficis d’Aldaia. El Centre fundat a l’any 1947, ha estat des dels seus inicis essencial per al nostre poble, per ell han passat al llarg d’aquests anys d’existència, centenars de joves i adults que s’han format amb les diferents branques artístiques que el Centre oferta cada any.
 
 
La mostra agrupa tres instal·lacions o espais creats a partir de materials de residu, d'objectes  dels quals la vida útil havia expirat i que s'havien convertit en inservibles, en definitiva, en fem.
Però fem, també significa fem, la 1ª persona del plural del verb fer.
Aquest joc de paraules, aquest doble significat intervé en el sentit de l'obra. Aquests espais han estat construïts com un projecte compartit, amb la col·laboració de les participants en els tallers de plàstica del grup de dones del Matilde Salvador i les del club d’oci per a majors de l’Ajuntament d’Aldaia.
 
 
RE-FEM
Elvira Taberner
Casa de la Llotgeta
Comissària: Natividad Navalón
Del 24 de gener al 21 de febrer de 2014
 
Inauguració 24 de gener a les 20h
 
Si podeu, visiteu també l’actual exposició de Elvira en la Llotgeta de la CAM a València, on també té obra ceràmica. Punxeu ací per més informació.
 
 
 

Centoecatorze en Aveiro


Penge aquestes imatges per si algú li va passar desapercebut en la XI Bienal Internacional de Cerâmica d’Aveiro, Portugal.
 

Títol:Um. Autorts: Joaquim Pombal i Marisa Alves, Centoecatorze.
 
Era el mural de Joaquim Pombal i Marisa Alves (Centoecatorze), estava ubicat fora de la Sala on estaven exposades les obres d’aquesta Biennal. A mi també em passà desapercebut el dia de la inauguració i no vaig tindre l’oportunitat de contemplar ni tampoc fer alguna fotografia d’ell.
Marisa m’envia aquestes imatges i les acompanya amb altres de la meua obra Espais deshabitats.
 

Cristina Guzman Traver, Espais deshabitats
 
 
Gràcies Marisa, torne a recordar els dies tan extraordinaris que vaig viure en eixa ciutat.
 
 
 

Els arbres ferits de Rossana Zaera

L’obra de Rossana Zaera la vaig descobrir ja fa molt temps i he seguit la seua trajectòria al llarg d’aquests anys en;  Vivir, Habitaciones sin número, Habitación 450, Resiliencias / Cajas de memoria, Heridas, Cicatrices, El convite, Anatomía de las sombras...i un llarg llistat de excel·lents treballs.
 
Imatge cortesia de Rossana Zaera

 
Tots els que hem tingut la sort de conèixer-la personalment estem d’acord que aquesta amiga i mestra ens deixa una part d’ella en tots nosaltres difícil d’oblidar.
 

Imatge cortesia de Rossana Zaera
 
El meu primer llibre d’artista amb el títol El meu pare, va eixir del seu taller de i ja pertany a la Biblioteca de laberintos creada per ella.
 
 

Llibre El meu pare de C.G.T.


Vos deixe Ací un vídeo que Juanjo Laudes ha fet amb motiu de l’exposició que Rossana té a Connecticut, EUA.
 
Human, all too Human, the Wounds of the Natural Alphabet
Rossana Zaera
Del 17 d’octubre al 21 de novembre
New Britain
Connecticut - Estats Units