Manolo Valdés en l'Almodí

Ja fa unes setmanes vaig conèixer a un grup fantàstic. Realitzàvem un seminari, ací a València, organitzat per AVCA Associació Valenciana de Crítics d’Art i baix el títol Els espais alternatius: Nous escenaris i arquitectures per l’exposició. Dirigit per Maite Ibáñez que ens va aportar noves idees i molta documentació.
Però en aquesta entrada sols vos mostraré les fotografies que vaig fer en l’Almodí on visitarem l’exposició Manolo Valdés en les col·leccions privades i que es podrà veure fins el 31 de març de 2013.
 








 
Aquesta altra fotografia la vaig fer en el Centre del Carme, en la sala on l’artista Mira Bernabeu exposa el seu treball Síntomas de la Representación.
 
 
En la fotografia els meus companys/es del seminari:
Jorge Martínez Alcaide, Vicente Greus, Leandro Gutiérrez, Laura Núñez, Maite Ibáñez, Gemma Unió Miralles, Ximo Ortega Garrido, Irene Grau,  Daniel Tomás Marquina i jo darrere de la càmera.
 
Manolo Valdés en les col·leccions privades
ALMODÍ
Plaça de Sant Lluís Bertran, 1
46001 València