Art i desitjos


Aquests dies ens felicitem i ens desitgem el millor per a tots. Però el que més m’agrada, és el art que acompanya a totes les paraules d’afecte.
 
Targetes artístiques on cadascun se deixa volar la seua imaginació o els seus desitjos.
 
Jo també he enviat algunes,  a persones que estimo i en aquesta xicoteta mostra la posaré la primera, per si m'ha oblidat de felicitar a algun amic o amiga, cosa que em passa a sovint. Els que em coneixen ja ho saben, sóc tan despistada, però, que li anem a fer? al mateix temps, sóc molt afortunada de tindre tants amics.
 
 Cristina Guzman Traver - Aldaia
 
 Reis Lliberós - Sant Joan de Moró
 
ESCAL Escola Superior de Ceràmica - l'Alcora
 
Revista Bonart - Girona
 
 Maria Bofill - Barcelona

Rossana Zaera - Castelló de la Plana
 
Daniel Caxigueiro - Mondoñedo
 
 Joana Segura Ruiz - Onda
 
 Galeria Fernández Braso - Madrid
 
 Galería Iradier 9 - Vitoria-Gasteiz
 
 Prodesco - Manises
 
 La tierra verde / elinvernaderodenaan.com - Zaragoza
 
 Galeria Astarte - Madrid
 
 Wali Hawes - Londres
 
Galeria António Prates - Lisboa