Nit de l’Art

Demà aniré a Castelló a retrobar-me amb amics i amigues i recórrer com altres anys galeries, centres i carrers, en la gran Nit de l’Art.







Fotografies extretes del
bloc http://abriendocajasdememoria.blogspot.com.es/ 

 
Fa unes setmanes, parlat amb Rossana Zaera, em comentava que estava immersa en un projecte per a eixa mateixa nit. He trobat molt interessant posar-vos el enllaç i les paraules d’introducció d’aquest treball.
 
PASO A PASO. ABRIENDO CAJAS DE MEMORIA es un proyecto de arte contemporáneo para la sensibilización social. Esta acción artística es fruto de la estrecha colaboración de Rossana Zaera con ATEN3U, Asociación de Daño Cerebral Sobrevenido, y el soporte inestimable de Mª Ángeles García Benajes, sin el cual, la participación en la Nit de l'Art, no hubiera sido posible.





“El pasado no es algo dado. Se construye en el momento de ser narrado”, escribió Walter Benjamin. Los protagonistas de este proyecto narran sus propias historias a través de sus zapatos, tejiendo así una red de identidades que se van construyendo, desde el presente, a partir de los nuevos encuentros con la memoria.




 
 
De la Nit de l’Art vos contaré a la tornada, pense fer moltes fotografies, però de moment ací teniu el cartell i el enllaç de tot el programa perquè cadascú seleccione la ruta més adient.