Tercer aniversari

Avui El meu llogaret compleix anys, tres!!!

I avui al taller mentre feia allò que més m’agrada; imaginar, construir, explorar, experimentar... Pensava en allò que escriuria en aquestes pàgines, on casualment o tal vegada...no, estic acabant un obra composta per tres escultures.
Açò m’ha fet reflexionar en les obres que he realitzat al llarg de la meua trajectòria. Hi ha moltes amb tres elements, he buscat algunes imatges per posar-les en aquesta entrada, i si me ho permeteu... un poema de tres versos de Maria-Mercè Marçal que sempre m’acompanya i em fa ser cada dia, més compromesa amb els meus treballs.


A l'atzar agraeixo tres dons: haver nascut dona,
de classe baixa i nació oprimida.
I el tèrbol atzur de ser tres voltes rebel.

Maria-Mercè Marçal
 
 
Un, dos, tres...